Kwaliteit
Belangrijke informatie over klachtenprocedure en geschillenregeling
Maartje Alleman
In het kader van de Wkkgz is elke zorgaanbieder die zorg verleent vanuit de Zorgverzekeringswet en Wet Langdurige Zorg verplicht om een klachtenfunctionaris, een klachtenregeling en geschillenregeling te hebben.Als u eventuele op- of aanmerkingen of klachten heeft over de behandeling, hoop ik dat je deze allereerst met mij bespreekt. Mocht het onverhoopt niet lukken om jouw klacht met mij op te lossen of indien u zich onvoldoende gehoord voelt in uw klacht, dan kunt u gebruik maken van de klachten- en geschillenregeling van de LVVP.Zie folder voor verdere informatie over het indienen van een klacht.
Ilona van de Perre
In het kader van de WKKGZ ben ik als zorgaanbieder verplicht een klachtenfunctionaris, klachtenregeling en geschillenregeling te hebben.
Wanneer er gedurende de behandeling klachten zijn waar we samen niet aan uit komen kunt u hiervan gebruik maken.
Zie folder voor verdere informatie over het indienen van een klacht.